
– Z nazwą medicare – a przede wszystkim z jej przesłaniem – jesteśmy bardzo związani. Dlatego nie znika z rynku. Teraz, dzięki naszemu portalowi e-commerce, stanie się symbolem troski o zdrowie. Od ponad trzech dekad marka, od której zaczęła się historia Grupy Farmaceutycznej Investcare, promuje wartości, które są dla nas kluczowe: transparentność, rzetelność i szacunek – zarówno wobec naszych współpracowników, jak i klientów oraz partnerów biznesowych – komentuje Dariusz Kucowicz, zarządzający Grupą Farmaceutyczną Investcare.
Solidne podstawy e-biznesu
– Kontynuując działalność allecco.pl – już jako medicare.pl – będziemy czerpać z doświadczenia i zasięgów portalu, który przez kilkanaście lat budował swoją markę na rynku e-commerce w segmencie zdrowie i uroda – podkreśla Anna Wysocka, wiceprezes zarządu portalu medicare.pl.
– Mamy solidne podstawy do zwiększania zasięgów na rynku. Nasz e-commerce znalazł się w TOP 3 rankingu aptek internetowych, jeśli chodzi o ruch organiczny. Tak wynika z publikacji „Ranking sklepów internetowych z największym ruchem organicznym w Polsce – luty 2025 r.”, przygotowanej przez firmę Elephate. Teraz pod nowym, wzmocnionym brandem, będziemy robić wszystko, aby zakupy indywidualnych klientów na medicare.pl były jeszcze wygodniejsze – deklaruje Mariusz Rogalski, dyrektor operacyjny portalu medicare.pl.
Bogata oferta i bezpieczeństwo
Nasz portal rezerwacyjny – medicare.pl – oferuje ponad 18 tysięcy produktów (m.in. leków – w tym na receptę, suplementów diety i kosmetyków).
Współpracuje z ponad 800 aptekami w całym kraju, w których klient może odebrać produkty już po 24 godzinach od złożenia zamówienia (bez dodatkowej opłaty za dostawę).
Miesięcznie nasz e-commerce notuje prawie 4 miliony odsłon! To daje wielkie możliwości rozwoju dla marek z segmentu zdrowie i uroda, które chcą wzmocnić internetowy kanał sprzedaży.
Zapraszamy do współpracy: info@medicare.pl