
Nasz portal rezerwacyjny allecco.pl – współpracujący już z ponad 500 aptekami w kraju – rozwija się błyskawicznie, za co został nagrodzony.
W konkursie dla firm działających w Internecie – Global Search Awards 2020 – projekt, który Grupa Tense wykonała dla allecco.pl, wygrał w kategorii The Best Low Budget Campaign (SEO).
Co to oznacza dla allecco.pl oraz jego partnerów biznesowych (aptek, producentów z branży farmaceutycznej i kosmetycznej)? Mówiąc w skrócie: im bardziej widać nasz portal rezerwacyjny w Internecie, tym bardziej widać apteki oraz ofertę producentów, co pozwala na osiągnięcie coraz lepszych wyników sprzedażowych.
– Nagroda Global Search Awards została przyznana za wybraną strategię kampanii i osiągnięcie w styczniu 2020 roku 424-proc. wzrostu liczby sesji internetowych w porównaniu do maja 2019 r. Jednocześnie, w tym samym czasie, aż o 935 proc. zwiększyła się liczba naszych pozycji w TOP 10 organicznych wyników wyszukiwania w Google. Co ważne dla nas i partnerów: nie spoczywamy na laurach i dalej nasze wyniki idą mocno w górę – zapewnia Marcin Fabrowicz, e-commerce manager w allecco.pl.
I dodaje: – Ruch w serwisie stale rośnie, przybywa powracających na zakupy klientów. W efekcie zwiększyła się także sprzedaż. Rok do roku notujemy 66 proc. wzrostu – wylicza Marcin Fabrowicz.
Dziś klienci mogą kupić na allecco.pl ponad 20 tysięcy produktów. Atutem portalu jest bezpłatna dostawa towaru. Klient, który do godz. 20.00 jednego dnia zamówi towar z odbiorem w wybranej aptece, już następnego dnia odbierze tam przesyłkę bez kosztów dowozu (za to dostarczoną transportem farmaceutycznym z bezpiecznej, certyfikowanej hurtowni, przechowywaną w warunkach aptecznych).
Zapraszamy do współpracy apteki oraz dostawców.
Więcej informacji udzieli Marta Pawlas: marta.pawlas@allecco.pl